Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Vilianti Flee - Bila Cinta ( OST LAGENDA BUDAK SETAN)

Tuesday, June 15, 2010

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku

Chorus 2X

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Uuu...

komen aku : cerita nie bagi aku OK jgak kalu nak tgok nak layan2 jiwang, nak layan perasaan 2, bagi aku not bad la.. overall sume nyer OK, nak komen aspek lakonan, aku pn xpnd sgt sbb bagi aku sumenyer gempak2 blakon, mcm farid amil,Q haidar,fazura, ngn awek aku lisa surihani..haha.. tp jln citer mmg terbaek la.. dlm citer ni kite leh tgok mcm mana asal2 seorg dak laki yg kuang hajau, perangai hampeh, jadik budak baek biler jmp seorg pompuan. btol kata org, kerana seseorg, manusia boleh merubah segala2 nya wlupun perangai dia sndri.

then, dari situ, lelaki yg asal berperangai setan, jadik seorg yg taat,setia n sayang kt GF dia wlupun GF dia dh xsuci.. ditambah pulak selepas itu dia taw yg gf dia sudah berkahwin n cerai, tp still setia tggu..after ,cerai ditambah ngn masalah gf hilang ingatan, tp laki 2 still leh setia n jaga dia. kalu laki len, 4sure tinggai n wtpe la kn nak kt org yg xingt kita. tol x..so, nak taw lebeh lanjut citer nie, layan la sndrik K

for video clip lagu nie, can view at http://www.youtube.com/watch?v=Lp5FuKmnRlg

2 kritikan dan komen:

Y a N a said...

weii...ko dah tgk..tak aci...tak ajak aku..
aku nak tgk gakkk....

kannova said...

2 la ko..sap soh ko balik KL..alast2 aku tgok dlu.. hehehe