Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Kepuasan Yang Tak Terhingga

Tuesday, January 20, 2009

Erm,kat sani aku nak story sket aktiviti aku ngn member2 aku hjng mggu lpas....
Nie jugak merupakan salah satu Hobi yang paling aku minat skali iaitu men bola@futsal..Lebeh kurang la bola N futsal pun...
Then masa sabtu lpas (17 January) kitorng bersiap2 N bergerak ke Safira Sport planet dlm pkul 8pg...Ramai la gak yg G..Dlm 5 bijik kete N baper bijik motor..
lpas je sampai2 saya,kitorang trus tukar pakaian sbb match dah nak mula...USM hntr 4team...Yg terdiri drpd Jaya EE2,Lembaran1 EE2,Lembaran2 EE2, ngn Aero2...Then ada lagik la 4 team dr luar kampus kite yg mana di arrangekan oleh saudara kamarul..Thankz saudara kamarul N Syahmi yg bertungkus lumus menjayakan projek nie...he3...
Then main2 pnyer main,dlm nak dekat 2 jam....Dah taw dah reslt....Team Aero ngn Jaya masuk final...Tp kitorg(jaya) kalah gak kat tangan Aero....3-1..ape2 pun kitorg sume enjoy je beb sbb hadiah Xpenting, tp dpt happy2 ngn mmber2 2 yg paling penting...Pas abes sume sessi futsal,kitorg gerak la plak G Junjung mandi air terjun..Masa mandi Xyah dok citer la baper ramai yg kren..sume Xfit N streching masa nak mandi(kene ke streching)hehehehe....Pas 2 dlm nak dekat pkul 4.30ptg,kitprg pun berkemas2 la balik..So,kat sini aku nak share la sket2 pic2 yg sempat kitorg amek masa G men ari 2..LAYAN.....




Baol maphai ngn FRED
nak no diorg kasik taw aku













Baling Budak AERO..MEsti kene la tiap2 org




''LPAS 2 cMCM nie..Aisar pun kene campak...



Ada artis undangan ke nih????hahahaha..POYO
Aisyeh...nak jugak gmbr aku..he3



KIRI : yg nie team lebaran...tp korang perasan X ada yg belot???hahaha
KANAN : kemenangan akhirnya berpihak kepada kami....



Playmaker Jaya sedang merancang anak...eh bukan..merancang gol.....

Nie la ketua pasukan kitorang...Score tanduk sebijik ckup...hero team nih...hehehehehe
Credit 2 Fariz 4 diz pic.....Agak2 kene X batu tu???
Ronaldo-OUT Barot-IN (Subtitution)
Aksi kamarul dengan gayanya yg tersendrik..Gol ke X nie Kamarul????hehehehe

Shahrul@Chaon Kassim sedia utk melakukan rembatan kencang...Sakit taw dak belakang aku.....

We are under attact...!!!!!!

Bergambar kenangan smlm pulang ke junjung water fall....

PERGH....lambungan cantek dpd aku....Tepukan utk diri sendrik.....hahahaha

Budak nie injured..tp men keeper kitorg....

Aksi menarik N post istimewa yg di tonjolkan oleh hairie...tgok muka je skema...Tp bleh tahan gak men bola,....hehehe

Pakcik...Jgn rembat kuat2 sangat...Sakit belakang aku...hahahahaha
Ketika kick off..mmg naseb la sbb dapat kick off..leh rembat benteng defend....

Muka2 kekecewaan team pihak lawan yg menanggung kekalahan..hahahaha
Nie ape kes nie..buat kat blik la....hahahahaha
Awat baol dok buat lagu 2??hahahaha

Disaat jai kene baling dlm kolam air terjun....

Ni la team aku..Siap ada sponser lagik beb..Team korang ade ke???hahahaha



LETS me drive..PAPAI.......

1 kritikan dan komen:

Fezo said...

cun! smart gmbr2 :D sape la cameraman haha