Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Thursday, November 20, 2008

























acecece..tgah bohsan2 cuti nie aku edit gmbr cket..boring2 Xtaw nak buat ape2..he3...
korang jgn la condemn aku ek..aku br nak blaja edit2 nie..bru je install masa stdy week lpas...bak kata org,br la nak berjinak2...so,kalu ada cacat cela 2,jgn marah ek..then kalu ada ape2 tips tentang nak edit2 nie kasitaw la aku sket,leh kiya share2...best gak ek edit2 nie...leh mereleasekan tension....kalu ada hint or tips2 yg nak ditambah,just drop on my comment..segala ape komen or cadangan korang akan aku jd kan pengajaran dimasa akan datang..he3

4 kritikan dan komen:

Admin said...

Tulisan kat baju tu boleh diimprovekan lagi..

Buat curve sket.. Patu blendkan colour tulisan tu dengan colour baju.

akuBUKANkeseorangan said...

ok bro..thankz bg komen yg membina..nnt aku try K..curve 2 nak amek kat mana ek???ada bnyak tool curve...

Admin said...

Aku guna adobe 7.. Kalau guna CS version aku tak pasti la sama ke tak.

Cuba cari kat Edit->Transform atau
Filter->Distort.

Godek-godek seket.

akuBUKANkeseorangan said...

oo..aku pake adobe cs..oo...adobe tue yg plg latest ek??