Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Thursday, November 20, 2008

Ape kes nie??hahahaha..budget la weh G old trafford..nie la keje aku time stwy week..org len dok pulun buat past year ape sume..aku plak dok pulun edit gambo..mmg Xmkan saman la aku nie..he3...ape2 pun,korang jgn la perli ek gmbr aku nie..acah je nie..bese la..aku minat team MU,nak G sana Xmampu..so,edit je la..tp klakar la gak kitorg possing..asalnye nak kasik nk full pic kitorng sampai ke kaki,tp ada yg X tutp aurat..hahaha...klu korang pnd,yg mana gmbr aku???hehehe...
Kalu korang nak taw,ni la mmber2 aku masa skolah dlu..Act,bukan nie ja mmber2 aku..ada lagi yg len2...tp Xkan la nak letak sume kan..Xpe2..nnt aku post lagik ek sume mmber2 aku,...kepada mmber2 aku yg Xde dlm blog nie,jgn kecik ati ek..aku mintak maaf ek..nnt ada masa aku post la ek gmbr korang..leh aku ltak 1 batch skalik....hehehee

4 kritikan dan komen:

Admin said...

88101525, hemm... boleh beli no 8D ni.

Anonymous said...

nuar... best la blog ko... sengal cam ko gak... hehehe... tp enjoy bc nye... =)

akuBUKANkeseorangan said...

hampeh...aku gak yg sengal...thankz coz drop comment kat page aku..kalu ada masa,aku reply ek kat blog korang....

Admin said...

Blog aku tak payah drop comment kut.. blog aku blog sampah je semua. Tak update pun.

Blog sebenar aku bukannya guna blogspot dan genre dia lebih kepada online marketing.

Traffic banyak dari search engine je.