Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Biar Terus Ku Berlari Dan Lari....

Friday, November 28, 2008


I HATE MA SELF?????
yeah....Dats right..ntah la...kadang2 rasa sume benda yang berlaku kat aku sumenye mcm tekanan ngn bebanan je....kan best kalu hidup nie Xde masalah....
Erm....Ape2 je la...Wanna change ma life in one day.....Perhaps....

Ada gaya mcm modal wallpaper ipod X??he3....
Nie aku blaja kat dlm tutuorial dlm internet cara2 nak edit sume bnda alah nie..
kalu korang nak taw,aku leh kasitaw and ajarkan...tp sume nie simple2 je....Boleh la utk dipelajari utk org basic mcm aku nie..he3


ape nak jadi daa ngn aku..cuti nie mcm syiall la bohsan....someone help me..hu3
nie la keje aku masa cuti...Xbrape nak jadi sangat la sbb Xde idea....nie mmber2 aku kat USM...
yg mana missing 2 sory ek..aku akan updaye dimasa akan datang.....Sapa paling jambu??hahaha

hehehe....jgn marah ek...
just dunno wat 2 do....
gmbr aku 2 skema je kan??
bese la..masa F5..skolah lagi maa....ha3

0 kritikan dan komen: