Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

My Life.....

Tuesday, December 30, 2008


Tolong aku...Buang semua mmpi2 hitam semalam...Aku juga ada perasaan
fahamilah ati aku.....
Assalamualaikum....
Erm...Xtaw nak wat pa n nak citer apa...tp memandangkan boring...so,dengan ringan jari nyer aku pun menaip la blog nie....
nak citer ape ek..citer je la pasal kisah hidup aku N ape yg sedang berlaku sepanjang mggu nie..

OK...firstly ak nak citer sket berkenaan dgn jadual sem nie...terus terang la aku cakap sem nie mmg kalut la....bnyak gler ar bnda yg nak kene blaja sbb 7sbjek...walaupun skang nie aku still Xnmpak lagik kepayahannye,tp dah dapat rasa bebanan 2 pada masa akan datang..hu3..kelas pun bleh tahan padat la...1 hari average dlm 5 jam kelas..leh kene buasir la kalu tiap2 sem mcm nie..ha3..pas 2 seb bek kelas bnyak cancel je mggu nie..lecturer Xde...2 pun dok rasa mcm kelas nie melambak je...untung la mggu nie ada cuti..hik3...

Then mggu nie pun Xde benda yg menarik sangat yg aku nak share...cume ari khamis nie je yg cuti..hope ada progm la nak buat masa holiday nie...bukan senang nak kuar ngn mmber2 tmbh2 tgah awal2sem nie..sume Xkalut lagi..sume Xbz ngn esemen lagi..so ape lagik kawan2,jom ar hang out..bohsan down lepak U....sampai sepet mata aku pnyer jemu nak mgadap muka sama je...hahahahahaha...lawak je ek..jgn amek ati....

Then,mggu nie gak la merupakan mggu yg paling tekanan skali bagi aku...Aku pun Xtaw la mai mana tekanan 2..nak kata stdy Xkot....sbb masalh stdy 2 aku mmg hadapi since aku kat skolah tadika lagi..ha3...tp aku rasa mcm seseorg buat aku sakit ati sangat2 la...erm...agak pelik perasaan nie...atau mungkin aku terlalu emotional or ikut perasaan sangat kot..ye la,kadang2 kesalahan besar yg org len buat kat kita,kita mudah aje lupa N Xmudah amek ati..Tp kalu org yg kite sayang mengguris ati kita walaupun dengan kesalahan yg mat2 kecil,mmg payah kita nak lupakan walaupun benda 2 dah lama berlaku..N kadang2,boleh jadi kesalahan yg asalnye kecil,kalu kita simpan lama2 dlm ati kita bleh myebabkan benda nie jadik lagik besar n parah...sbb 2 aku slalu peringatkan kalau2 aku ada buat salah O silap,just gtaw aku..aku open la beb....Aku sanggup buang ego aku jauh2 asalkan perhunbungan aku Xkira ngn sapa2 pun still tegoh...Berbalik kepada masalah tekanan yg meninpa aku nie,aku rasa aku xpatut terlalu untuk memikirkan nya...aku rasa,Xperlu la aku Gtaw ape masalah aku nie,ckupla sekadar korang taw yg aku nie maybe Xkan sama or korang kenal sepertimana korang knal aku@KAN mcm dlu...Sbb skang nie aku cube untuk mencari diri aku yg sebenar N bukannye PLASTIK....

Ok la..aku rasa sampai nie je kot yg aku nak tulis...kalu boleh aku nak lupakan sume masalah aku,N nak cari kebenaran ....Biarkan semalam menjadi kenangan,arini ini menjadi kenyataan N esok menjadi impian yg misteri...Hope 1 hari nnt si Dia akan memahami aku...Cme aku still teringatkan kenangan masa dlu N klu boleh,aku nak dia memahami aku...Ok la...sampai sni aje...korang mmg Xkan faham ape yg aku tulis nie....Aku mintak maaf kalau2 ada salah dlm berbicara.....semoga ari esok menjadi lebih indah dan kenangan lalu menjadi pegangan...Wassalam....

0 kritikan dan komen: