Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

She Expect More From Me,But I Have Nothing

Monday, December 22, 2008

Assalamualaikum.....
Act,aku nie bukannye pandai sangat nak taip blog2 nie sbb kalu bleh,dlm blog aku nie,nak sume org happy2 je baca...then,dlm blog aku nie cume nak letak gmbr je...
yela...bak kata org,melalu hasil kerja kita menunjukkan expreesion kite..
btol X..sbb 2 dlm blog aku nie ada bnyak gmbr....

Then berbalik kepada topik..tujuan aku terpanggil2 utk tulis blog nie sbb aku nak citer sket tentang masalah aku hadapi skang nie...Then,bukan tujuan aku citer nie utk menunjuk2,nak hentam org,nak tnjuk poyo or ape2 pun..cume nak sampaikan ape yg aku simpan n at least dpt releasekan tension aku tgh mlm2 nie....

Act,aku ada bnyak masalah sebenar nye....1st ly aku nak tnya korang....Ape yg korang akan buat kalau korang ada buat salah kat mmber2 korng??sure la mintak maaf kan....sbnrnya,aku ada buat 1 kesilapan besar suatu masa dlu n kesilapan trsebut telah mengguris hati org len then lebih memburukkan lagi keadaan ialah org org tersebut ialah org yg aku sayang....aku taw yg aku dah buat kesilapan besar n janji Xbuat lagi,tp kenapa still aku rasa aku mcm Xdimaafkan???Ntah la..aku pun Xtaw...sbb 2 aku share kat blog nie...maybe perasaan aku je kot yg rasa mcm 2...yela..mood kureng ok sket(reslt hampeh)....sbb setiap kali aku buat smthng,sure aku teringat yg aku nie mcm org bersalah n mcm org Xtentu arah...walaupun aku dah janji utk berubah n Xlakukan kesalahan lama,tp aku still dipersalahkan n menghukum aku sampai sekarang nie...
Walaupun hanya dengan perkataan MAAF yg aku ucap,mmg agak sukar utk org memaafkan kesalahan tersebut..Yela,bak kata org Luka dihati Siapa yang Tahu....Terus Terang aku cakapkan,sepanjang lebih 20tahun aku hidup,aku fkirkan aku sudah memahami hati wanita lebih drpd dri mereka sendri,tp selama nie aku silap.....aku still X dapat mengambil sepenuhnya hati org yg aku sayang n trus melukakan hatinya....Maaf la dengan apa yg aku telah buat selama ini kepada sesiapa yg pernah terasa hati dengan aku...Percayalah,Xterniat utk aku melukakan hati anda semua...Kadang2,aku apa yg aku cuba sampaikan slalunya disalah ertikan...Maaf jika aku Xpndai berkata2 N apa yg aku cuba sampaikan adalah untuk kebaikan N berbincang...jgn lah disalah ertikan....Jgn hukum aku sebegini..sbb aku pun insan biasa mcm org len..
ada perasaan n menjadi lumrah kehidupan dimana setiap insan adalah tidak sempurna n X lari drpd melakukan kesilapan....Aku sanggup berubah untk jadi apa sahaja asalkan aku dapat kembalikan jiwa insan yg aku sayang sepermana yg aku baru kenal2 dahulu...aku Xsanggup hidup tertekan lagi...ckuplah dengan cabaran n dugaan yg tuhan bagi kat aku...

itu aje yg aku nak tulis mlm nie...sorry 4 everythng dats ive done....aku nak kehidupan yg dlu....Xterniat langsung ape yg aku tulis nie utk mengguris ati sesiapa...Jganlah salah ertikan kejujuran yg aku bagi selama nie...Keegoan aku benar2 tercabar.....cuma perktaan maaf yg dapat aku sampai kan..terpulang la samada nak maafkan aku ataupun tidak...aku Xsempurna n Xdapat lari drpd masalah....

Then kepada member2 seperjuangan aku...anggap sem nie sebagai permulaan..lupakan semua masalah n fokus kat stdy....hope dpt kecemerlangan N success slalu....

4 kritikan dan komen:

Anonymous said...

wah3 nuar.. hahah... dun wory la... kalo ko da minx maaf everything is done.. xpyh nak rase beslh bebenor.. nanti sndr yg rase xhapy kn? =)

Juan Hazi said...

weh bro.. hahaha.. thniah3.. hrp ko rse puas ble dpt luah sme isi ati.... alamak.. ape nk sdey2.. tggu ak kt paet buntar.. kte enjoy berdua... hahahhaahah.

Syed Hamzah said...

Assalamualaikum..

kan relax la.. hg dah mintak maaf, lama2 dia ok la.. pompuan mmg emosi skit.. lama2 dia ok la klu hg slalu pujuk dia... yg penting hg kena la loyal ka dia.. jgn la putus asa n find a new spare part.. sbagai kawan nih la nasihat aku...

--- said...

nk join gak!!bla nk jmpk kat prt bntar?hehe..ala KAN,ko da mntk maaf kn..so,kalo die xmaafkn,bkn slh ko dah..hehe..tp btoi la,aku yg pompuan nih pon xto per la prangai pompuan yg sbnr2nye..hehe..sabor jo la=)