Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

masalah hidup ku x sama dengan manusia laen..

Saturday, May 22, 2010

xbnyk bende yg aku leh share ngn ape yg aku tgh hadapi skang nie..
x ckup dengan masalah belajar, ikatan sesama manusia, tp aku still dibelenggu dgn satu prob nie
masalah nie aku alami since dari matrik lagik...
selepas satu masalah selesai, dtg lagik masalah laen..
satu2 ia datang dengan pelbagai keadan tp hampir sama kesemua jenis nya..
ntah la aku patut buat ape lagik slpas ni..
dh mcm2 bende aku ikhtiarkn
abes duit, masa ngn tenaga aku bazirkn utk settlekn bende nie tp smp skang nie still x jmp hujung jalan.
tp smp bile aku nak mcm nie??
aku dh nekad, selagi masalah aku ini x selesai, aku x kn kahwin, malah, aku x kn couple smp bebila pn selagi ia belom selesai..
aku harap ia akan semakin baek wlupun perubahan nya perlahan, aku harapkn ia akan kembali kepada asal satu ari nnt.. AKU BERHARAP...

2 kritikan dan komen:

Unknown said...

aminnnn...jgn terlalu mengharap & jgn berhenti mengharap...:)

akuBUKANkeseorangan said...

thankz taw awak coz always bagi nasihat kt saya.. sy pn xtahu nak mngadu kt mana..cube blog aje peneman.. thankz ya my fwenz.. =)