Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Minggu Ke-4 Praktikal..

Thursday, May 27, 2010

Mggu nie walaupun aku bekerja 3 hari, tp mmg cukup buatkn kepala aku sakit n penat yg teramat sangat. Baru2 nie aku kene siapkn measurement utk dua chip nie.. Chip 2 besar dia kuku ibu jari dia tp pin dia pnyer la kecik smp leh muat 52 pin..so, nak measure 2 leh muntah gk la tgok kaki chip yg kecik 2 n kadang2 biler aku measure dlm keadaan tension, smp leh patah2 Pin 2, ganaz x ?? haha
Then td aku siapkn aku pnyer lab manual, lebeh kurang kerja2 akriditasi la.. aku pn xsure la ape yg aku kene wat masa praktikal ni sbb suppose keje2 mcm 2 kerani@J.teknik yg buat. Tp alhamdulillah la, aku bjaya gk la siapkn wlupun xsemua manual aku wat, tp aku bangga jgk la sbb dlm kesibukan dok wat2 kerje2 len, sempat jugak aku curi2 masa nak siapkn kerje2 akriditasi 2..
Nak taw naper aku keje 3hari je mggu nie??sbb ari rabu aku MC n then jumaat nie wesak day. So, mmg aku heppy sangat2 n ini boleh mempercepatkn waktu praktikal ku. Masa aku MC 2, aku mencelah G tgok wayang ngn YAna, memandangkn dia menanam anggur, so aku ajak la dia teman aku.. tgok citer Andartu 21 ari mencari cinta. Boleh tahan la citer dia..nama pn citer melayu kn..overal aku kasik 5.5/10 bintang.. x sabar nak tggu lagenda anak setan n prince of persia (kuar rini)..
OK..lupakan mggu nie pnyer kesah..so, guess what aku nak wat ape sok?? sok aku nak gerak G KL daa.. lama dowh x G sana.. jumaat mlm aku ada tahlil, n the sabtu maybe aku nak lepak2 ngn dak2 matrik aku.. lama gk la x jmp diorg n then ada yg aku x panh jmp since abes matrik dlu..hope aku sempat la jmp diorg..takot2 la parent aku ada progm sabtu nie, x dapet aku nak join diorg.. K la, aku nak burn lagu dlm Mp3 aku..sok nak jln jauh, nak sumbat2 ape2 lagu yg baru, at least x la bosan kn dok dlm kete nnt.. Mlm kawan2.. jmpe lagik nnt...=)

2 kritikan dan komen:

Unknown said...

hahahhaha...sempat ag tgk wayang masa MC..report kat MHH..suh die report kat boss

akuBUKANkeseorangan said...

xade la awak..ni gmbr lama ni.. masa time sy G bola utk sukad last sem.. gmbr lama yg dibarukn hehehe